skip to Main Content

news_87Visą laiką nuo nepriklausomybės atkūrimo Lietuvos vastybės vizualinė komunikacija buvo vertinama greičiau kaip kaprizas, o ne būtinybė. Net nepasirūpinta, kad valstybės simboliai – herbas, vėliava – būtų pritaikyti kompiuteriniam naudojimui ir etalonai būtų prieinami dizaino specialistams. Vos kelios ministerijos, savivaldybės, matyt, rizikuodamos būti apkaltintos lėšų švaistymu, įdiegė šiuolaikišką grafinį stilių. Viešųjų projektų ir renginių vizualinei komunikacijai nuolat pristinga profesionalumo, o jos sukūrimo užsakymams – viešumo. Mūsų nuomone, neseniai pasibaigęs Lietuvos prekės ženklo konkursas verčia dar kartą paklausti – kokios viso to priežastys? Kokios perspektyvos? Liepos 17 d., antradienį, 11 val. Vilniaus dailės akademijos Gotikinėje salėje (Senieji rūmai, Maironio g. 6) Asociacija „Lietuvos dizaino forumas“, Lietuvos grafinio dizaino asociacija (LGDA) ir VDA Dizaino inovacijų centras kviečia į susitikimą-diskusiją „Sprendimas: dizainas. Lietuvos įvaizdžio problemos“ Norime aptarti dabartinę situaciją, išsiaiškinti, kokios priežastys ją lemia, ką reikėtų daryti ir kaip šie klausimai sprendžiami gilias dizaino tradicijas turinčiose šalyse. Taip pat konferencijos rezoliucija paskelbti vizualinių komunikacijų specialistų poziciją. Konferencijoje kalbės grafinio dizaino, komunikacijos, heraldikos specialistai. Tikimės valdžios atstovų, dizainerių ir visų dizainui neabejingų piliečių dalyvavimo. Susitikimo darbotvarkė: Susitikime kalbės (pranešimų temos dar tikslinamos): Robertas Jucaitis, dizaineris, LGDA valdybos narys, VDA lektorius: „Dizainas kaip valstybės įvaizdžio formavimo priemonė – pasaulinė patirtis“ Gediminas Lašas, dizaineris, LGDA valdybos pirmininkas: „Lietuvos viešoji komunikacija: problemos ir pasiūlymai“ Gediminas Pranevičius, advokatas, patentinis patikėtinis, Vilniaus universiteto, Teisės fakulteto ir Riga Graduate School of Law dėstytojas „Prekės ženklo unikalumas patentinės teisės požiūriu“ Lauryna Tarvydienė, Lietuvos prekės ženklo projekto koordinatorė, Lietuvos turizmo plėtros agentūros projektų vadovė “Lietuvos prekės ženklo konkursas: prielaidos ir patirtis”. Susitikimą moderuos Marius Dirgėla, asociacijos „Lietuvos dizaino forumas“ direktorius.

This Post Has 0 Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


− 1 = šeši

Back To Top