skip to Main Content

Milena Grigaitienė – prekės ženklo REGARDS įkūrėja, profesionali grafikė, grafikos dizainerė. Veikloje svarbus aukso vidurys tarp – kūrybos ir logikos, įkvėpimo ir racionalumo, meno ir dizaino.

REGARDS – meno ir dizaino objektų kolekcija. Kiekvienas objektas – atskiras meno kūrinys. Tai žavi senojo graviūrų amato ir modernaus dizaino sintezė. Sukurta tam, kad menas priartėtų prie žmogaus, gyventų ir kurtų istorijas, o vertė augtų su laiku.

Kūrybinės veiklos sritys:

  • Prabangios meno dovanos / Reprezentacinės, verslo, asmeninės;
  • Inovatyvūs meno sprendimai interjerui / Individualūs užsakymai / Paveikslai;
  • Logotipai / Vizualinis identitetas.

Plačiau apie REGARDS.

INTERVIU SU MILENA GRIGAITIENE

Prekės ženklo pavadinimo kilmė.

REGARDS – kūrybiški linkėjimai, pagarbus dovanojimas, prabangus asmeniškumas.

Kas įkvėpė kurti?

Visumoje – stiprus estetikos poreikis. O neseniai išleistus dizaino objektus kurti įkvėpė netilpimas tradicinės grafikos rėmuose. Noras pratęsti sukurto paveikslo egzistavimą. Noras meną matyti, naudoti inovatyviai – kitaip, ne standartiškai.

Kuo išskirtinis Jūsų gamybinis procesas, naudojamos medžiagos?

Procesas yra solidžiai ilgas – prasideda senoviniu grafikos amatu – graviūrų raižymu, estampų kūrimu, parodomis, o baigiasi tradicijų adaptavimu šiuolaikiniame dizaine, inovatyviais techniniais sprendimais. Kiekvienas paveikslas „suranda“ savo objektą. Pasirenkamos prabangios, natūralios medžiagos – aukštos kokybės šilkas, porcelianas, linas. Tai objektai su išties ilga kūrybine istorija.

Pirmasis sukurtas dizaino objektas ir jo likimas.

REGARDS kolekcija – pirmieji meno ir dizaino objektai. Likimas dar tik įgauna pagreitį.

Mėgstamiausias ne Jūsų kurtas dizaino objektas.

Jų yra nemažai, sunku net išskirti. Vertinu objektus, kurie turi paprastas formas, bet nustebina unikaliais inovatyviais sprendimais.

Autoritetas.

Išmintingos, žmogiškos, tobulėjančios asmenybės.

Pagrindinis darbo įrankis.

Mintys, akys, rankos / Pieštukas, ofortinis presas, kompiuteris, telefonas.

Geriausias kūrybinio proceso garsinis fonas.

Kartais radijo srautas, kartais kruopščiai atrinktos muzikos fonas, kartais įkvepiančių kalbų įrašai arba tyla.

Kaip prasideda dizainerio darbo diena?

Pusryčiai, sportas, susitikimai – pagal dienotvarkę. O griežtas grafikas kartais kinta tiesiog pagal nuotaiką.

Pagrindinė žinutė, kurią norite perteikti savo gaminiais.

Daugiau meno aplinkoje, rutinoje – skirtingose, netikėtose formose.

Back To Top