skip to Main Content

Dizaino produktus kurianti įmonė EMKO jau daugiau nei dešimtmetį sėkmingai veikia Lietuvos ir užsienio dizaino industrijoje. Dvyliką metų trukęs Lietuvos dizaino forumo nario įdirbis nenuėjo veltui – šiuo metu įmonės kuriami ir išskirtinai Lietuvoje gaminami produktai yra perkami 28-iose pasaulio šalyse aukštos pridėtinės vertės segmente.

„Mūsų stiprybė yra atvirumas, – komentuoja įmonės vadovė ir įkūrėja Erika Markovska-Mikulskienė, – mes esame atviri naujovėms, netikėtiems dizaino sprendimams, klientų pastaboms ir pasiūlymams. Bet svarbiausias aspektas yra tas, kad esame atviri apie savo vertybes, produktus, naudojamas medžiagas, gamybą. Manau, kad klientas tą jaučia ir dėl to mumis pasitiki.“

Vienas naujausių įmonės projektų yra Momoko staliukų kolekcija, sukurta bendradarbiaujant su dizaino studija etc.etc. Ši kolekcija, kartu su keliais kitais neseniai pristatytais produktais – Anunnaki kvepiančiomis žvakėmis ir I Piccolini medinėmis žvėrelių figūrėlėmis – yra skirta kiek kitokiai pirkėjų grupei: jaunam, sąmoningam, bet nebūtinai pasiturinčiam, aktyviam asmeniui. Anunnaki išskirtinumas – ne tik natūralus, sertifikuotas rapsų vaškas iš Europos ūkių, bet ir rankomis žiedžiami indeliai, kurie sudegus žvakei tampa puikia saldainių dėtuve ar išsibarstančių ,,niekučių‘‘ dubenėliu. I Piccolini figūrėlės yra gaminamos iš nepanaudotos medienos likučių. Produktai yra padengiami tik natūraliu aliejumi.

„Mes sąmoningai rinkomės kitą kelią. Pastebėjome, kad per parodas visame pasaulyje – nuo Niujorko iki Tokijaus – mūsų stendus vis gausiau lanko jauni žmonės. Jie žavisi ne tik mūsų produktais, bet ir įmonės filosofija: atvirumu, sąžiningumu, tvarumo siekiu. Tačiau dažnas produktas jiems yra tiesiog per brangus. Tad įsiklausius į jaunų žmonių poreikius nusprendėme į rinką išeiti ir su mažesniu, savu, mielu produktu.“, – atvirauja Erika.

Įmonės filosofiją puikiai atspindi nauja Momoko kavos staliukų kolekcija. Įkvėpimas šiems staliukams kilo iš japoniškos architektūros dizaino, o didžiausią įtaką padarė lengvieji Torii vartai, kurie simbolizuoja virsmą iš žemiško vulgarumo į dievišką šventumą. Šis japoniškos estetikos susitikimas su EMKO mylimu Nordic dizainu pavirsta tvirtu, bet išvaizda lengvu Momoko siluetu. Šie kavos staliukai yra kelių spalvinių variantų: klasikinis ąžuolas, žaisminga terakota, subtilus kašmyras ir oficialus antracitas. Be to, kelių siluetų pasirinkimas palengvina pritaikomumą įvairiems namų interjerams. Įmonės įkūrėja sako, kad tokie staliukai yra tobulas pasirinkimas kavos gėrimui, pasidalinimui užkandžiais, žaidimui su spalvinimo knygelėmis su vaikais. EMKO tikslas buvo sukurti gyvenimui lengvus, estetiškus, tvirtus, ilgai tarnausiančius produktus, kurie ne tik atkreiptų į save dėmesį, bet būtų įperkami ir džiugintų savo buvimu jaunas šeimas ar pavienius asmenis.

Daugiau informacijos: https://emko-place.com/

Back To Top